Priser på vores services

En pris der passer til alle

Hos Dansk Telemarketing & Call Center arbejder vi ud fra tre forskellige afregningsmodeller. Hvilken model der passer bedst til jeres virksomhed, afhænger af behov og budget. Vi hjælper jer gerne med at finde frem til den rette model for jer. I kan læse lidt mere om hver enkelt model herunder og selv prøve at beregne en estimeret pris ud fra jeres behov. 

"No Cure No pay"

Procentdel betaling

Denne afregningsmodel kendes også som provision og går kort sagt ud på, at vi tager en procentdel af salget som betaling. I betaler ud fra, hvor meget vi sælger for jer.

Fordelene ved “no cure no pay”:

fra xxx

Timebaseret

Betaling pr. time

Med en timebaseret afregningsmodel betaler I os for det antal timer, vi bruger på telemarketing af jeres virksomhed eller produkt. I afregnes altså efter det antal timer vi bruger på at løse opgaven.

Fordelene ved en timebaseret:

fra xxx

Emnebehandling

Engangsbeløb

Med denne afregningsmodel lægger vi sammen en arbejdsplan og budget. I betaler ét beløb og skal derfor ikke bekymre jer om løbende ekstraudgifter. Denne model er især god, hvis I har et fast budget.

Fordelene ved emnebehandling:

fra xxx

Hvad koster det?

Er I nysgerrige på hvad det koster at indgå et samarbejde med os?
Prøv vores prisberegner og få et estimeret bud!