Priser på vores services
En pris der passer til alle
Hos Dansk Telemarketing & Call Center arbejder vi ud fra tre forskellige afregningsmodeller. Hvilken model der passer bedst til jeres virksomhed, afhænger af behov og budget. Vi hjælper jer gerne med at finde frem til den rette model for jer. I kan læse lidt mere om hver enkelt model herunder og selv prøve at beregne en estimeret pris ud fra jeres behov.
"No Cure No pay"
Procentdel betaling
Denne afregningsmodel kendes også som provision og går kort sagt ud på, at vi tager en procentdel af salget som betaling. I betaler ud fra, hvor meget vi sælger for jer.
Fordelene ved “no cure no pay”:
- I skal kun betale ud fra, hvad I reelt set får igen.
- Der er en fast procentsats, som I kan forholde jer til og budgettere ud fra
- Hvis I ikke opnår mere salg, har I ikke spildt jeres penge
fra xxx
Timebaseret
Betaling pr. time
Med en timebaseret afregningsmodel betaler I os for det antal timer, vi bruger på telemarketing af jeres virksomhed eller produkt. I afregnes altså efter det antal timer vi bruger på at løse opgaven.
Fordelene ved en timebaseret:
- Kun betaling af de faktiske brugte timer
- Løbende muligheder for justeringer i forhold til budget
- Muligheder for løbende at til- eller fravælge ydelser
fra xxx
Emnebehandling
Engangsbeløb
Med denne afregningsmodel lægger vi sammen en arbejdsplan og budget. I betaler ét beløb og skal derfor ikke bekymre jer om løbende ekstraudgifter. Denne model er især god, hvis I har et fast budget.
Fordelene ved emnebehandling:
- Samlet handlingsplan og budget fra start
- Konkrete tal at budgettere med i jeres eget telemarketingbudget
- Ingen bekymringer om løbende ekstraudgifter
fra xxx
Hvad koster det?
Er I nysgerrige på hvad det koster at indgå et samarbejde med os?
Prøv vores prisberegner og få et estimeret bud!